Saturday, July 31, 2010

APA KATA DOKTOR TENTANG PRODUK 4LIFE TRANSFER FACTOR?





Keberkesanan TF dalam meningkatkan sistem imun, telah dapat meningkatkan kualiti hidup pesakit-pesakit kronik serta peningkatan IQ yang drastik sehingga kanak-kanak yang tidak mengenal huruf mampu menjadi pelajar cemerlang. Setiap sen yang anda laburkan untuk TF tiada tandingannya dengan kualiti hidup yang bakal anda nikmati sekeluarga. Dr Nurulakmam M.D, UKM


 Keunggulan dan kehebatan Transfer Factor ternyata berkesan menangani masalah penyakit kronik. kelesuan, jangkitan kuman ’superbugs’ serta memberikan harapan serta pilihan baru kepada pesakit kanser dan allergik akibat ketidakseimbangan sistem daya tahan (imun) tubuh. Saya yakin dan amat mengharapkan agar semua orang mengambilnya sebagai makanan kesihatan terpenting seharian. Justru dapat membantu para doktor mengurangi penggunaan antibiotik, steroid dan sitotoksik ke paras yang paling minima. Dr Mior Mohd.Yusuf Adnan, MD (USM)

 Setelah bertahun-tahun berkhidmat sebagai seorang doktor yang professional, belum pernah saya temui nutrien sehebat Transfer Factor yang telah banyak membantu saya dalam merawat pesakit-pesakit yang kronik. Saya ingin mengesyorkan TF kepada sesiapa yang inginkan kesihatan yang optimal! Dr Sani Ashari Shah Alam, Selangor



 Membaca lapuran2 sains dan ujian2 klinikal dari para saintis terbilang di serata dunia tentang keberkesanan Transfer Factor telah mendorong saya untuk menjalankan kajian di makmal saya sendiri. Hasilnya sungguh mengkagumkan! Saya rasa gembira kerana kini rintihan dan keluhan berjuta-juta manusia yang menghadapi berbagai2 masaalah kesihatan telah menemui jalan keluar dari molekul semulajadi kurniaan Tuhan ini. Professor Hapipah Mohd Ali, Jabatan Kimia, Fakulti Sains, Universiti Malaya


 4Life Transfer Factor adalah satu anugerah tuhan yang cukup luar biasa. Semua orang patut mencuba seterusnya mengamalkannya untuk membantu sistem imunisasi kita ke tahap optimum. DR AZIF AHMAD (M.D UKM)
4Life Transfer Factor telah banyak membantu untuk merubah tahap kesihatan keluarga kami dan pesakit-pesakit di klinik saya. Dr Siti Aniza BAsir, UKM (MD)


 Alhamdulillah.. Produk 4Life Transfer Factor telah banyak membantu pesakit-pesakit kronik sembuh seperti sedia kala.
Dr Khairuzzana, Pakar Perunding Hidung, Telinga dan Tekak








 

No comments:

Post a Comment